SUATU KETIKA SAYA PERNAH PUTUS-ASA

Genap sebulan saya hadiahkan ayah saya dgn sebotol VIVIX.


Ayah penghidap kencing manis.

Dah 5 tahun doktor nasihatkan ayah untuk mengambil insulin. Tetapi ayah berdegil.

Sebagai seorang doktor, saya sgt risau kerana gula ayah sentiasa tinggi. 14-18 fasting blood sugar.

Apa yg saya boleh bantu??

Berbuih2 mulut saya nasihatkan ayah.

Mama selalu call saya suh tegur ayah. Katanya bilik air ada semut. Mesti gula ayah tinggi. Sebenarnya mama suspect ayah ada kencing manis pun sebab semut dlm bilik air jugak 10 tahun yg lepas.

Risau!!

Segala komplikasi penyakit kencing manis terlintas di kepala.

'Ayah kalau gula tinggi macamni nanti buah pinggang ayah rosak, ayah boleh kena strok, ayah boleh buta, ayah boleh terkena serangn jantung, ayah boleh kena potong kaki. Ayah nak ke?'

Ayah cuba menjaga makan, bersenam, tetapi gula masih tinggi.

Apa yang boleh saya lakukan.

Saya sudh hampir putus- asa.

Kasihan ayah.


Akhirnya saya mengkaji Vivix dgn lebih mendalam.

Terlalu byk kebaikan saya jumpai.

Saya nekad untuk biar ayah mencuba.

Niat supaya ayah makin sihat.

Alhamdulillah, doktor klinik kesihatan tersenyum buat pertama kalinya,,,

'Eh gula Cikgu dah elok ye sekarang. Cikgu buat apa?Selalu sampai 18 ni'.

Ayah hanya tersenyum sambil menjawab,'Kita jaga makan doktor. Kita exercise'.

Hahahahahhaa. Ayah cover pulak. Padahal ayah sentiasa berusaha jaga makan, sentiasa cuba exercise tetapi gula masih sama.

Gula ayah dari 18--->7.

Alhamdulillah.

Ini adalah kebahagiaan kepada saya.

Kesihatan ayah lebih bermakna dari wang dan harta didunia.

Maka niat saya ingin berkongsi kebaikan Vivix kpd org ramai.

Mengubah mentaliti saya dan anda yg hanya nampak ubat-ubatan sahaja sebagai cara merawat dahulu.

Kini saya yakin semua penyakit ada penyembuhnya.

Supplements adalah cara kita MENGHALANG PENYAKIT DAN MENYEMBUHKAN TUBUH KITA.

Cegah dari awal lebih baik dari berpenyakit dan mula mengamalkan ubat-ubatan.


DR MUMMY
FOUNDER RICH YOUNG GROUP
012-340 0780


Comments

Popular Posts